مقالات آرشیو خبر ها
کریس حسی که در رئال گم کرد را در میان هواداران یووه یافت

کریس حسی که در رئال گم کرد را در میان هواداران یووه یافت

انتقال کریس رونالدو به یوونتوس چند روزی ست که دنیای فوتبال را سرگرم خود کرده و با رسمی شدن این انتقال بزرگ نیز می تواند همچنان سر و صدای زیادی را برای مدت ها به همراه داشته باشد.

 

در دنیای ورزش انتقال های بزرگ همیشه با بازخوردهای متفاوتی روبرو شدند، گروهی موافق و گروهی مخالف و در عین حال سوالات و اما و اگرهایی که با آغاز مطرح شدن احتمال چنین انتقالاتی مطرح میشوند و تا با رسمی شدن کامل اش نیز همچنان ادامه دارند.

 

انتقال کریس رونالدو به یوونتوس نیز از این قبیل نقل و انتقالات مهم فوتبالی ست که می تواند برای ماه ها مورد توجه قرار گیرد. چراها و علت هایی که شاید بتواند هر رسانه، کارشناس و هواداری را برای مدتی مشغول خود کند.

 

اما یقینا علت اصلی را در وهله نخست، کریس می داند، تصمیمی که چنین بازیکنانی در این سطح از ورزش حرفه ای می گیرند، تنها به خواسته و یا حتی علاقه معطوف نمیشود و می تواند دلایل خاص دیگری نیز داشته باشد.

 

دلایلی که شاید همیشه به مسائل مادی نیز مربوط نباشد، به نظر میرسد که کریس رونالدو به شرایطی رسیده که شدیدا خواستار تغییر است، تغییری که می تواند روحیه و حتی شخصیت او را تحت شعاع قرار دهد و آینده متفاوتی را برای او رقم زند.

 

آنچه که مندز در خصوص علت های تمایل کریس به بیانکونری شدن گفت، نشان می دهد که دنیای بانوی پیراین پرتغالی را مجذوب خودش کرده، دنیایی که روزهای سخت و البته باشکوه بسیار زیادی را تجربه کرده.

 

مسئله ای که کاملا درک میشود این است که کریس مجذوب یووه و دنیای یوونتوس شده، ستایش ها و تعریف های هواداران بانوی پیر او را شدیدا تحت تاثیر قرار داده و کریس را متقاعد به ترک مادرید کرده، حمایت و تعریف و تمجیدی که این روزها از سوی هواداران یووه راهی کریس میشود، نکته اصلی و کلیدی این انتقال بزرگ است، دنیای یووه از کریس رونالدو ستایش می کند و این چیزی ست که این پرتغالی دیگر آن را در میان هواداران مادرید نمی بیند. همه چیز در این مسئله خلاصه میشود، این تمایل و علاقه یوونتوسی ها به دیدن کریس او را کاملا مجذوب و متقاعد کرده که به چیزی جز رفتن به تورینو فکر نکند.

 

او در رئال به هیچ عنوان کمبود مالی و یا مشکلی در زندگی شخصی اش در این شهر و همراه رئال مادرید نداشت، اما گم شده ای در میان هواداران این تیم داشت، دیگر هواداران رئال برای او مانند قبل هورا نمی کشیدند و حس علاقه و ستایشی که برای کریس از اهمیت بالایی برخوردار است از میان رفته بود. رونالدو حس تمجید را در میان طرفداران کهکشانی های رئال نمی دید و این کمبود در روحیه او نیز تاثیر گذاشت و از شرایط اش در رئال خسته شد. و برای بازگشت شادابی و نقش تاثیرگذاری اش در ترکیب تیم به این تغییر نیاز داشت، بازگشتی که شدیدا نیازمند حس حمایت و تشویق بود و او این بار این حس علاقه را در شهر تورینوی ایتالیا و در میان یوونتوسی ها یافت. بنابر این کریس تصمیم خود را برای ترک این تیم و پیوستن به تیمی که از مدیران گرفته تا هواداران بی شمارش خواهان حضور او هستند، گرفت.

 

تلاش های مدیران یووه از جذب رضایت سران رئال و تهیه و پذیرش مبلغ پیشنهادی تا پیام های بی شمار تیفوسی های بیانکونری و انتظارشان در کنار پرواز اختصاصی مدیر یوونتوس برای صحبت و انتقال شخصی کریس به شهر تورینو و حضور دریووه تا تماس تلفنی مکس آلگری به او، همه در کنار یکدیگر انگیزه ای شدند تا این پرتغالی بیش از پیش به پیوستن به این تیم بزرگ ایتالیایی علاقه مند شود.

 

و شاید همین علت، دلیلی برای اصرار پرز برای رویارویی او با هواداران رئال و اعلام رسمی جدایی اش از این تیم اسپانیایی پیش روی طرفداران مادریدی بود. با تمام این اوصاف کریس رونالدو تصمیم گرفت که راهی شهر و تیمی شود که با آغوش باز و با هیجان و حسی زیباتر از او استقبال می کنند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: